Specialisten
SPECIALISTEN
HUIDTHERAPEUTEN EN SPECIALISTEN
Huidtherapeuten en specialisten
Verena Boom
HUIDTHERAPEUTE
Na mijn opleiding tot schoonheidsspecialiste ben ik de studie huidtherapie gaan volgen. Dit heb ik gedaan omdat de medische kant van het vak mij erg aansprak. In 2010 ben ik afgestudeerd en ben ik als huidtherapeute en schoonheidsspecialiste gaan werken en dit doe ik nog steeds met veel plezier.
Lees meer
Huidtherapeuten en specialisten
JAMIE HOOGERBRUGGE
SCHOONHEIDSSPECIALISTE / HUIDTHERAPEUTE
Sinds 2010 heb ik als gediplomeerd Allround schoonheidsspecialiste veel werkervaring opgedaan. Door mijn grote interesse in de huid ben ik aansluitend de HBO opleiding Huidtherapie aan de Haagse Hogeschool gaan volgen en heb deze succesvol afgerond.
Lees meer
Huidtherapeuten en specialisten
JOSÉ BRUGEL-BOEKELMANS
SCHOONHEIDSSPECIALISTE / HUIDTHERAPEUTE
Toen ik in 2009 de opleiding Allround Schoonheidsspecialiste afrondde, wist ik dat ik meer wilde weten van de huid. Toen ik op de open dag van de Hogeschool in Utrecht de opleiding Huidtherapie ontdekte wist ik het!
Lees meer
Huidtherapeuten en specialisten
ROSEMARIJN ANZENHOFER
HUIDTHERAPEUTE
Mijn naam is Rosemarijn Anzenhofer. Ik studeerde in 2017 af als Huidtherapeute aan de Haagse Hogeschool. In mijn studie richtte ik me met name op de cosmetische kant van het vak. Ik schreef mijn afstudeerscriptie over de Soprano ontharingslaser. Na mijn studie heb ik me verder ontwikkeld in de laser- en acnetherapie.
Lees meer
Huidtherapeuten en specialisten
Floor van Wijk
HUIDTHERAPEUTE
Mijn naam is Floor van Wijk. Ik vind dat iedereen zichzelf zeker moet kunnen voelen over zijn of haar huid, het is daarom ook mijn passie om mensen hierbij te helpen.
Lees meer
Huidtherapeuten en specialisten
Victoria Zakrijeva
HUIDTHERAPEUTE
Mijn interesse voor de huid is ontstaan doordat ik zelf jaren lang last heb gehad van een huidprobleem, hierdoor weet ik als geen ander hoe vervelend het is om met een bepaalde huidklacht om te gaan.
Lees meer
Kwaliteit en veiligheid
KWALITEIT EN VEILIGHEID GEZICHTSBEHANDELINGEN
Kwaliteit staat centraal in MH Huidkliniek. Er is een formeel kwaliteitssysteem, de kwaliteiten van artsen en medewerkers worden structureel getoetst en ontwikkeld en er vinden reguliere kwaliteitscontroles plaats.
Vanzelfsprekend voldoen alle behandelfaciliteiten aan de eisen die hiervoor door de overheid worden gesteld en houdt MH Huidkliniek zich op alle fronten aan de voor haar relevante wetgeving. Naast ons eigen kwaliteitssysteem en de toewijding van onze medewerkers zorgt ook de Nederlandse wetgeving voor een kwaliteitsgarantie. MH Huidkliniek voldoet aan alle wetten en regels die vanuit de overheid opgelegd zijn.
KWALITEITSWET ZORGINSTELLINGEN
Deze wet verplicht klinieken om systematisch en structureel aandacht te hebben voor kwaliteit. Het beleid van een kliniek moet erop gericht zijn om verantwoorde zorg te leveren. Hieronder wordt verstaan dat de zorg doeltreffend en doelmatig moet zijn, patiëntgericht en afgestemd op reële behoeften. Iedere kliniek is verplicht om een kwaliteitssysteem te hanteren en jaarlijks een kwaliteitsjaarverslag uit te brengen.
WET BEROEPEN INDIVIDUELE GEZONDHEIDSZORG (BIG)
Deze wet stelt regels aan de beroepsuitoefening en heeft als doelstelling de kwaliteit van de beroepsuitoefening te bevorderen en te bewaken en de patiënt te beschermen tegen ondeskundig en onzorgvuldig handelen van beroepsbeoefenaren. Hiertoe zijn in de wet waarborgen opgenomen als titelbescherming, registratie, bevoegdheidsregeling voorbehouden handelingen en tuchtrecht. In MH Huidkliniek betekent dat, dat alleen BIG geregistreerde artsen en/of chirurgen die gecertificeerd zijn door de European Academy of Facial Plastic and Reconstructive Surgery werkzaam zijn.
WET OP DE GENEESKUNDIGE BEHANDELINGSOVEREENKOMST
Deze wet regelt een aantal rechten en plichten van de cliënt en de arts. Het recht op informatie over de behandeling is een van de meest belangrijke. De arts is verplicht om u te informeren over de aard van een behandeling, de in acht te nemen leefregels na de behandeling, over de mogelijke risico’s, de alternatieven en de te verwachten resultaten. Verder staan in deze wet onder andere beschreven het recht op inzage in het medisch dossier, de vereiste toestemming voor de behandeling en het recht op privacy en geheimhouding.
WET KLACHTRECHT CLIËNTEN ZORGSECTOR
Deze wet verplicht klinieken een formele regeling voor de behandeling van klachten te treffen. Bij de klachtencommissie kan een klacht worden ingediend tegen een zorgaanbieder over een gedraging van hem of van voor hem werkzame personen. De commissie behandelt de klacht op basis van een klachtenreglement dat aan de patiënt ter beschikking gesteld moet worden. MH Huidkliniek heeft zich om optimale kwaliteit te bieden en garanderen via Enface kliniek aangesloten bij de klachtenregeling van het UMC St Radboud.
Voor en na foto's
VOOR EN NA FOTO'S
Er worden altijd foto’s voor en na de behandeling gemaakt, dit om het resultaat van de ingreep goed te kunnen zien.
Hier vindt u een aantal foto’s terug van voor én na de ingreep.
Resultaat na 10 behandelingen met tussenpozen van 2 weken, i.c.m. trouw gebruik van thuisproducten.